Salam ku beri pembuka hari

Friday, February 18, 2011

impianku....

salam,

korunk...nak tahu??.. aku kan......... teringin sangat................ nak berkerja dengan adanya budak-budak kecik... kalau laa, aku berjaya dapatkan duit yang banyak satu hari nanti, aku nak sangat buka business sendiri... business ape?? business buka taska... hee... nanti korunk le la hantar anak-anak korunk ke taska milik aku yer... hehee... tetapi jikalau aku tidak mampu membuka taska sendiri, aku ingin berkerja di Rumah Anak-anak Yatim... aku nak bantu mereka.. ingin menceriakan hari mereka.... wah..!! sungguh seronok.. time taip ni pun dah dapat rasa macam esok nak start kerjanyer.. heheee..... tapi..................................... xde la tapi-tapi.. insyaallah aku akan teruskan impian aku.... aku nak belajar betul-betul, walaupun sekarang aku rasa sesak jer belajar-belajar ni.. huhu... korunk.... doakan aku yer...... aku sayangkan budak-budak kecik... jikalau aku main dengan mereka tidak pun borak-borak ke ngan mereka, rasa happy sangat... hilang segala masalah taw... I LOVE KIDS... :))

pict from GOOGLE


semoga impianku ini termakbul..! AMIN..>!

No comments:

Post a Comment