Salam ku beri pembuka hari

Sunday, April 3, 2011

cerita sikit.

sungguh la lama tidak mengUPDATE blog ni.. x tahu apa nak story.. kalo nak story betul-betul memang la panjang lebar.. nak short-short kan pon takut ape yang cube disampaikan tak difahami.. em biar jelaa.. tunggu je la ek time cuti sem nanti, aku try story mory yer..

tapi an, apa yang boleh aku cakap, aku da x mampu lagi la mengawal emosi. aku kuat bengang sekarang tapi tak lah tahap teruk n aku cepat stress.. dengan ini la, itu laa.. sampaikan satu detik tu aku rasa nak jerit puas-puas laa, nak berhenti (berhenti apa, ade laa), nak belasah-belasah orang (selamat ada undang2.)... sem ni betul-betul aku di uji dengan pelbagai laa.

em, ntah laa, x tahu nak cakap ape da laa...

em, alang-alang ni, aku nak wish HAPPY BIRTHDAY to someone, happy birthday. !

ok laa, da pukul bape da ni, tido tak lagi, da lah ngah x sihat je ni, x tahu lah mcm ne kls esok.. huu ;p

No comments:

Post a Comment