Salam ku beri pembuka hari

Friday, November 26, 2010

ape ni??


ini barang-barang simpananku yang ku akan senantiasa simpannya......
  1. BUKU- Mukjizat Cinta (ku beli tika pesta buku d PKNS)
  2. BUKU- Aku, Dia dan Kamu (ku beli tika sem 1 yang lalu untuk buat rujukan sendiri) hik3
  3. ENPON- my Blackberry and Greenberry(K330)..sayang sangat kat 'mereka'..without 'them',aku pasti sunyi..hee
  4. BINGKAI GAMBAR- pemberian cikgu masa sekolah, sebagai hadiah kerana prestasi menaik seperimana yang dijangkakan..alhamdulillah..thanks cikgu.
  5. 2 BOTOL MINYAK WANGI- pemberian sahabatku (from Dubai) jauh marii..hee.(even da habis,aku akan tetap simpan botol tuh) insyaallah.
  6. TOPENG- aku beli kat melaka..uptown Melaka kot..sekali je pakai time dinner course (tema-Arabic Masquerade)macam salah je ejaan..hee.biarlah..
  7. 2 PENDRIVE- satu turun temurun dari bapaku,satu lagi ayahku beli untukku..(haritu kene virus,fuuhh..!semua kenangan ngan korunk semua terdelete..) em..
  8. PATUNG KECIK- kalau korunk ade perasan something kecik atas tanduk topeng tuh,tu la yang aku maksudkan..(pemberian kawanku,khas dari Sarawak..hik3(kot laa).not sure.
  9. BEAR- palingku sayang..xde orang nak bagi kite bear,beli sendiri pon xpe laa..kecik pon kecik..tapi bear aku ada kembar empat..kat sahabat handaiku..azeezah/yasmin/syafiqah/izzati..kembar dia hidup lagi ke tidak,wallahualam..kalau still hidup,alhamdulillah =)
  10. FRAME- pasir bergerak..ada tujuh lapisan..(khas dari Abu Dhabi)..pemberian Yasmin..ada banyak pilihan,tapi aku pilih ni..hee..best pusing-pusing kan pasir tuh..hahaaa

love 'THEM'.. hahaaa

ni haa,kad-kad raya yang masih berada di simpanan aku..dari Linda,Adibah,Izzati,Azeezah, dan Sabariyah....em..paling tua,2007 kot laa..meh aku pilih yang bertuah dari yang bertuah...


alamak..>!!! stuck pulak..aku post in next post,okeyh..!

4 comments:

  1. haha..bear ko stll hdup!!!..dun wori..tiap2 ari aq bg dye idop udara segar kt luar!..haha..

    ReplyDelete
  2. hahaaa..betol ke??alhamdulillah..
    hahaaaa....good job.! ^^

    ReplyDelete
  3. la.. ade 4 ke? ptt la ko bg 1 kat aku.. heheh

    ReplyDelete