Salam ku beri pembuka hari

Tuesday, November 23, 2010

mereka-mereka

salam buat semua...

em..hari ini aku nak bercakap pasal sahabat aku dan senior k
esayangan aku...
em....firstly let me story about my friend..
terkejot aku bila dapat tahu dia masuk hospital,even sehari -dua sekali pun,tetap juga masuk hospital..n even dia cakap cuma sakit kepala,then jatuh..jatuh pengsan.....em...aku tetap risau...eish,masuk hospital..? setakat melawat orang boleh laa..em..aku
sayang dia..aku harap dia sihat..sihat walafiat.......moga dia jaga pemakanan dia.. dan moga tiada sebarang perkara yang tak diingini berlaku..minta dielakkan,insyaallah..... ^^
pasal seni
or aku ni..firstly aku ingat ayah dia masuk hospital,sebab hari tuh,ade khabar kata ayah dia x sihat.....tp...........rupa-rupanya bila di tanya pada tuan empunya badan..rupa-rupanya dia yang masuk hospital..katanyer ayah dia makin sihat da sikit..alhamdulillah...dan dia.........dia pon kata,dia dah beransur sihat...dia cakap 'dun worry'..em,...tertanya-tanya aku mengapa dia masuk hospital??? dia sakit apa??? em.... aku akan sentiasa menyelidik dia.. actually aku tahu dia masuk hospital pon dari post dia hantar ke kawan dia minggu lepas,x silap.. thanks facebook... without u, I'm sure I cannot know about him... kesian dia.. dah la ayah sakit, dia pon sakit...em..mudah-mudahan dia dan ayah dia akan segera sihat...doakanlah mereka bertiga yer.!
aku sayang dorunk...!!! <3 ^^ hee..
harapanku moga mer
eka dijauhi dengan segala penyakit merbahaya....insyaallah..

I want look their smile (^~^)..
I dun want look she/he sad (T_T)..
they happy,I also happy...



bismillahirahmanirahim
amin.....! amin ya rabal al-amin.

No comments:

Post a Comment