Salam ku beri pembuka hari

Wednesday, November 24, 2010

kan ku simpan lukisanmu

inilah dia, buat pertama kalinya aku dapat lukisan tulus dari seorang insan bernama lelaki...fuuhh..! pada mulanya aku tak percaya,tapi ku gagahi untuk percaya juga...itu semua aku nampak dari keikhlasan dan ketulusan orang itu memberi..hahahaaa..gila tak gila aku..hampir ter'jatuh cinta'...tapi selamat tidak....kerana hatiku untuk hanya pada seseorang yang lain pada ketika itu yer...


inilah lukisan yang aku maksudkan ;

cantik tak??? bagi aku cantik tau..dia lukis sendiri untuk aku tau..hahaaa..penat lelah membuatnya kerana dia menggunakan sebatang pensel yang betul-betul tumpul (bukan nak sharp dulu,hik3)...tapi cantik juga..agak-agak kalo dia guna pensel khas for drawing tu macam mana yer?/ em..mesti cun melecun la lukisan dia..kreatif.! hahahaaaa...

walau diriku menjauh dari si dia,tetapi lukisannya masih di simpanan ku...aku hargai pemberian dia.......terima kasih..!!! iqa cadang nak leminated lukisan ni nanti..supaya tak di basahi dek hujan, atau yang lain-lain...tak sabar nak leminated..heheheheee..

thanks again.. =)

siapa yang memberinya padaku?????..em..biarlah rahsia. ^.^

4 comments:

  1. pehh.. ayat nk romentik je :P hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaa...romantik sesekali pe salahnyer..hik3.
    jija jelez le tuh :P wekk.. yak.!! haha

    ReplyDelete
  3. syapikahhhh!!!!!
    wahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    trase mcm aq lak yg dpt lukisan ni...eceh!!!!
    haha XD

    ReplyDelete
  4. hahaaaa...xleh..ni khas untuk aku taw..
    hik3....

    kan ku simpan..

    ReplyDelete