Salam ku beri pembuka hari

Sunday, November 28, 2010

Keluar Times.

buat kali keduanya aku pergi tengok wayang dengan kawanku.. pada pertama kalinya 'Alice in Wonderland' dan kali kedua, pada 27 november 2010, kami tengok 'Ngangkung'.. first-first tuh pergi dengan jija jer..tapi kali ni tambah seorang lagi iaitu jati..sayang betul mamin xde..kalau x, mesti lagi happening..hehee..

fuuhh..!! duit aku melayang jer deh..habis..sampai kene pergi ATM..aduyai,..tapi xper sesekali..setahun sekali..ek??haha..apa tambah best, kali pertama tuh, balik penat-penat puku
l 9 malam, parents aku marah-marah..(mana taknyer,first time kot keluar,then balik lewat malam lak tuh)..hahaa..padan muka!!..heee..tapi for the second time ni,alhamdulillah mood parents aku okeyh!..so,x kenalah marah-marah..padahal balik lagi lewat kot..pukul 11 lagi tuh.. hahaa..syok-syok..lama bukan ape...sampai pukul 3 lebih, then beli tiket wayang pukul 6:40 punya, apa lagi,lewat laa, nak pergi jalan-jalan tengok ni, tengok tuh, ambil masa lama tuh..habis wayang, terus pergi 'borong' gelang and cincin....aku, jija, jati.. sama jer..ahahaaa..em..tibailah...seakli tuh, belikan lah adikku gelang juga (sian lak nanti) hee..
opss.!! cincinku gelangku!! ahaha
HONGSE

balik-balik tuh, sian pulak dengan abang-abang aku yang x makan lagi, so, aku pun pergi la singgah beli abang aku sorunk tuh nasi, sorunk tuh minta oblong, tapi sian dah habis pulak..jadi balik-balik sampai rumah, terus aku berlari pergi dapur, masakkan burger untuk abang aku.. fuuhh!!.then buat air semua lah... (rajin aku malam tuh,x rasa penat langsung) ahhaaahaa..

hari tuh, memang aku happy ajer..
alhamdulillah..
thanks jija, tanpamu mungkin kami pergi 18 jer..
hahaaa...
^.^ kan jati??? heee

2 comments: