Salam ku beri pembuka hari

Wednesday, December 1, 2010

Gemukkah????

aku GEMOK....!! ek?

tidak!!!.....yeah..owh,noo..aku rasa aku melebar..makin lebar....em..nak kata makan banyak,tidak sama sekali...nak kata makan sikit,x de la jugak..em...mungkin aku silap dan x pandai memilih makanan yang betul untuk penghadaman..mungkin ya.!..owh..........malu??..buat apa aku nak malu kan..xde la gemuk or lebar mana pun...ade la sikit...hehee....duduk d tempat orang,aku makan banyak sangat..x kira waktu..kadang kenyang pun,still makan...haihhh,pe nak jadi dengan aku..tapi,bila kat sini/rumah,xde lah aku makan banyak..sikit jer...nasi sekali sehari,kadang-kadang nasi pun x jamah..sampai tiap malam,perut pasti meragam...menyanyi sini..menyanyi sana...merdu betul,lunak musiznye...hahaaaa..tapi..........aku tengok dan dengar,macam la teruk sangat rupa aku sekarang..jadi aku ingat before dia jadi melebar lagi teruk,better i take initiative untuk perkecilkan lebaran itu...macam mana yer???........mungkin aku akan kurangkan minuman bergula....tidak makan nasi...rajinkan diri dengan bergerak sini dan sana....dan apa lagi yer??nanti tengok keadaan la yang lain-lain tuh...ade yang kata kite masih muda..before umur 30,masih sempat kite nak pebentuk shape badan kite..jadi mudah-mudahan lebaran aku ni akan mengecil....aku target lagi 2 or 3 bulan lagi...ok da kot,rupaku...my shape..ahahaks.. ^^ just wait n see..insyaallah..


aku akan berubah tidak lama lagi..!!! hehee..doakanku rakan-rakan sekalian..insyaallah

2 comments:

  1. ok..i.allah..
    u pon cam ika..try to lose weight..
    owg ckp u da genmook..aaa malunyer
    ahaks~

    ReplyDelete
  2. alaa,u..u x gemuk,u comel..heehee
    iqa ni gemok...lebar..buruk...
    :( huhu....
    nak lose weight,tp mcm x menjadi jer..
    hee

    ReplyDelete