Salam ku beri pembuka hari

Saturday, December 25, 2010

JoDOh da ader...

hangat.......!!!!!!!!!!!!

wah...!! dah punya jodoh..!! aku da ada jodoh.... telah direstui oleh mkcik, pkcik, dan ibuku...
wahh...!!!! surprise............!! huhu... tersenyum-senyum mak aku.. haihh.. baru berapa kali ketemu.. tak ku sangka... dia tu baik orangnya... alim la gak... muka boleh tahan... murah dengan senyuman.. bagi aku OkEYH jer.. tetapi................... tetapi............... tetapi yer rakan-rakan sekalian... dia tu da ada bini.. upss...! bini pulak... makwe laaa.. comel... molek..... huhu... aku pernah nampak budak lelaki ni punya wallpaper kat phone tu dia buat gambar makwe dia tahu lagi tu... so sweet... so.. so....... tak akan laaa aku nak mengacau daun kan?... huhu.. alaa, ni bukan serius pun.. tapi bila fikir balik.... hahahaaaaa. nak tergelak-gelak aku... haihh... huhu.... siapa lelaki tuh??? biarlah rahsia... korunk bukan kenal pun... dia budak dungun... berdekatan dengan tempat aku belajar..... itu sahaja la yang dapat aku beritahu.. heeee....... ;p .....

*sekadar suka2...tapi andai ku belum temui jodoh tika umur makin lanjut kemudian hari,maybe ku terima segala jodoh yang ditetapkan oleh familyku.... ;p >,< :P ^_____________^

12 comments:

  1. pikah!
    aq tepon ko eh???
    aq nk ckp ngan mak ko
    suh cter perkara sbenar...!!!

    ReplyDelete
  2. oit...ko jangan..
    ni bukan benda serius r..
    ko jangan weh..

    ReplyDelete
  3. haha..sape2..??
    nk tahu jgak..hahah...
    bgtw lar...

    ReplyDelete
  4. hahaa...
    ade laa..
    hazim bukan kenal pon..
    huhu :P

    ReplyDelete
  5. hahahaha post nk gempak je....igt ke btul rupe nye hanye idaman sje ;)

    ReplyDelete
  6. ni betol2 happen taw..
    hahaaa.......
    cume x take serious r..
    giler lak kalo serious..
    huhu.. ;P

    ReplyDelete
  7. wahhhh.. makan nasik minyak la nmpknye tahun ni!!!!

    ReplyDelete
  8. argh..!! xde maknenyer.. aku nak rasa kau punya nasi minyak dulu.. hoho ^_*

    ReplyDelete