Salam ku beri pembuka hari

Thursday, December 30, 2010

AzaM.

Assalamualaikum..,

Selamat....!!
Selamat datang 2011.... cepatnyer.. masa berlalu... ingatnyer baru 1991... hik3... 2011, menandakan umurku pun bakal lah mencecaah angka 2 di hadapan.. 20 tahun.. haish... tak sangka... jadi,aku ni macam korunk semua.. ade gak azam.... macam-macam ade... bukan takat azam untuk tahun baru 2011.. tapi azam untuk masuk sem baru ni pun kene wat gak.. untuk tahun baru ni kata adikku, dia suruh aku cari pakwe.... hahaaaaaaa..... ade ke nak?.. wahahaaaa... joke joke,ok.. hee... azam aku nak... nak... berubah menjadi lebih baik dari tahun sebelumnyer.. (kira macam da baik jer time 2010 an?.. hahaa... buang segala keruh, ambil yang jernih.. and aku nak lupakan segala-gala yang bikin otakku serabut.. insyaallah... untuk sem baru lak, aku nak study hard-hard... aku nak naikkan pointer aku... aku nak tunjukkan pada semua, aku boleh! seperti Malysia boleh..!! hee :) ..and aku tak nak main-main lagi dah... aku nak lebih serius lepas ni apabila pergi menuntut ilmu... aku nak menjadi orang berjaya.... nak dekan, memang nak, tapi macam susah sahaja nak mencapainyer.. jelez aku tengok kawan-kawan yang dapat dekan.. mas dan azeezah dan lain-lain... tahniah korunk... ! and..................... dan................ and aku nak banyakkan exercise.. aku nak sahut cabaran kakakku nak tengok aku kurus raya depan.. heheee..... tak kurus, tapi kurang sikit dari sekarang pun x apa laa.. ^____^

itu je laa kot..sekian wabilahitaufikwahidayahwassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

2 comments: