Salam ku beri pembuka hari

Wednesday, December 8, 2010

ReSult........!

result keluar jumaat nih..kata student portal,pukul 9 a.m, da boleh try check..tetapi.......tidak seawal seperti biasa aku akan check..sebab aku time uh kat Johor...xinhun kuaile buat kakakku...kahwin da dia..bagush.! hahaa....jadi pada hari tersebut,aku malas nak fikir benda lain..selain nasi minyak...haha.......kang tercekik lak,kalau fikir lain..heee...jadi dengan itu,aku pun berhajat x mahu orang kacau..semestinya di sana nanti,tiada facebook..tiada blog..em..tiada internet laa,senang cerita.

I'm free !!! heheee..

handphone pun,insyaallah aku akan off..buka pada pukul-pukul tertentu jer..hehe...takut ada inportant mesej pulak kan..so,kena la buka kejap-kejap...actually,sebab aku xde charger nak charge nanti..tu jer benonyer...heee ^^ berbalik pada result..aku serah pada takdir..sebab benda da lepas,x boleh buat balik kan..jadi,apa-apa pun,aku rasa aku da ready dari segi fizikal...mental x ready lagi kut menerimanya...aduish...haihh,debar laa...minta-mintalah okeyh...tak pun,meningkat la sikit dari sem lepas kan...amin..! mudah-mudahan....
eh2..macam peti undi jer..haha

18 comments:

  1. hahaha terbaik gamba...pergh!!!nk gak nasi minyak :'(

    ReplyDelete
  2. btol2!!..haaha..
    nasi minyak,kt tg azie ek..dekat da tu kot nak rasa dianyer..ahaha ^^

    ReplyDelete
  3. hahaha ble lak die de pakwe x de dgr gossip pon huhuhhu

    ReplyDelete
  4. mane r tahu diam2..
    dia terus kahwin jer..
    hahaahaaaa ^^ (rilex jah)
    heee

    ReplyDelete
  5. hahaha mne leh cm tu ak mesti kne tau awl2...n ak nk jd tetamu VIP lam majlis die kuikuikui....haa tu cte die ni psl ko lak x de kirim bungkus ke nsi minyak tu hahahaha

    ReplyDelete
  6. hahaa...bole jer ko jd tetamu VIP dia..haha..

    aku??ah?? x pehe den..hahaa ^^

    ReplyDelete
  7. hahhaha x kn akak ko kawen nk gak rse nasi minyak org kawen lame dh x mkn hee :D

    ReplyDelete
  8. laaaa.sane xde org kahwin ker??
    bkn ke time cuti ni,rmai dok kahwin..
    huhu ^^

    ReplyDelete
  9. akak hang bile nak nasi minyak??
    hahaa.. ^^

    kat sini berlambak kot..sini kahwin..sane kahwin..haha

    ReplyDelete
  10. hahahaha nnti2 la lum dpt jodh lg ak nk rse member nye dlu ;)

    ReplyDelete
  11. hahaa..
    nnt akak hang py ns minyak,jgn lp jemput aw..
    huhu ^^ leh ikut azie g..haha

    ReplyDelete
  12. jangan lupa bawak nasi minyak untuk yana ek??? hehehehhe

    ReplyDelete
  13. hehe..insyaallah yana..
    tu pon kalo nasi tu bertahan lagi..
    heee ^^

    ReplyDelete
  14. pearghhh.. sedaaaapppp je korg kutuk aku kennn... bengong.. xde nye vip vip sume.. korg nk makan bwk nasik sndri.. :P

    ReplyDelete
  15. hahahaaaa..
    sampai hati ko,jah..
    T_T ..kalo mcm tuh,aku kahwin kang,ko pon dpersila laa bawak bekal sendiri ek..
    hahaaa

    ReplyDelete